PobierzFlash

Tematy szkoleń

1. Finansowanie rozwoju e-biznesu.
Czyli jak zdobyć środki na e-działalność. Szkolenie pokazuje jak zoptymalizować dobór formy finansowania oraz narzędzi, które przyczyniają się do właściwego rozwoju e-commerce w firmie.

2. Zarządzanie e-projektami - sklepy internetowe, portale, strony internetowe i inne.
Uczestnicy zdobędą umiejętności pozwalające na inicjowanie i planowanie projektów internetowych, a także identyfikację i analizę ryzyka w projekcie.

3. Techniki sprzedaży w Internecie
Czyli jak zmaksymalizować zyski ze sprzedaży towarów i usług. Jednym z efektów szkolenia jest umiejętność personalizacji i optymalizacja oferty sprzedażowej przy użyciu posiadanych środków informatycznych.

4. Merchandising- metody prezentacji towarów w sklepach internetowych.
Efektem szkolenia jest znajomość zasad przyciągania uwagi klienta oraz umiejętność omijania trudności w prezentacji towarów, co pozwala na zwiększenie obrotów ze sprzedaży.

5. Jak pogodzić e-biznes z tradycyjnymi kanałami dystrybucji.
Czyli poznanie metod efektywnej sprzedaży towarów i usług on-line. Szkolenie pokazuje jak e-handel może uzupełniać sprzedaż tradycyjną. Uczestnicy poznają wady i zalety różnych kanałów dystrybucji oraz możliwości jakie daje e-commerce.

6. Społeczność internetowa Web 2.0 - jej znaczenie w e-biznesie.
Czyli wskazanie specyfik poszczególnych społeczności i możliwości ich wykorzystania w działaniach marketingowych i reklamowych. Po szkoleniu uczestnicy będą mogli swobodnie poruszać się w ramach social media oraz nabędą umiejętność wyboru najskuteczniejszych mediów społecznościowych.

7. Web-Usability – wpływ na skuteczność e-biznesu.
Czyli podstawowe zagadnienia użyteczności stron internetowych oraz obszarów pokrewnych na skuteczność e-biznesu. Usprawnianie kluczowych obszarów serwisu internetowego w kontekście użyteczności.

8. Efektywna komunikacja w e-biznesie: mailing, zarządzanie serwisami, komunikatory.
Czyli przygotowanie uczestników do kompleksowej obsługi klienta przez Internet. Uczestnicy zdobędą wiedzę jak w skuteczny sposób korzystać z komunikatorów i systemów mailingowych oraz jak zwiększać sprzedaż poprzez kompleksową obsługę klienta.

9. Obsługa klienta internetowego.
Czyli skuteczna komunikacja i budowanie relacji z klientem. Uczestnicy szkolenia zdobędą umiejętność tworzenia użytecznego serwisu internetowego czy newsletter. Dodatkowo zapoznają się z podstawami prawa internetowego.

10. Strategia rozwoju przedsiębiorstwa w oparciu o e-biznes.
Czyli e-handel jako główna działalność firmy.

11. Rozwój i wdrożenie planu szkoleniowego pod potrzeby firmy.
Czyli jak szkolić, by zwiększać efektywność przedsiębiorstwa.