PobierzFlash

Oferta szkoleniowa - Społeczność internetowa Web 2.0. - jej znaczenie w e-biznesie

Celem szkolenia jest:

  • Zapoznanie uczestników ze specyfiką serwisów w modelu WEB 2.0.
  • Wskazanie specyfik poszczególnych społeczności i możliwości ich wykorzystania w działaniach marketingowych i reklamowych.
  • Przedstawienie korzyści z istnienia społeczności oraz pokazanie skutecznych przykładów ich wykorzystania.
  • Zapoznanie uczestników z głównymi narzędziami budowania e-społeczności i sposobami ich wykorzystania.
  • Uświadomienie znaczenia mediów społecznościowych w działaniach marketingowych i PR.
  • Wskazanie sposobów tworzenia społeczności wokół e-biznesu oraz praktycznego wykorzystania social media w promocji e-sklepów.
  • Przekazanie praktycznej wiedzy zakresu zarządzania reputacją i opiniami o marce w mediach społecznościowych.
  • Zapoznanie z narzędziami umożliwiającymi mierzenie skuteczności działań w social mediach.

Efekty szkolenia:

  • Umiejętność swobodnego poruszaniu się w ramach social media.
  • Umiejętność wyboru najskuteczniejszych mediów społecznościowych do promocji produktów i usług.
  • Umiejętność samodzielnego kreowania i przeprowadzania akcji promocyjnych w ramach społeczności.
  • Umiejętność wdrażania elementów społecznościowych w ramach e-sklepu.
  • Umiejętność wykorzystania dostępnych narzędzi do budowania społeczności wokół własnego e-sklepu oraz mierzenia skuteczności działań w ramach social media.

Do udziału w szkoleniach zapraszamy osoby:

  • właścicieli sklepów internetowych samodzielnie zajmujących się promocją,
  • osoby zainteresowane otworzeniem swojego własnego e-biznesu,
  • osoby pracujące w działach marketingu małych i średnich przedsiębiorstw,
  • osoby odpowiedzialne z promocję e-sklepów,

Zakres szkolenia:

  • Definicja społeczności internetowej.
  • Typy uczestników społeczności.
  • Rodzaje serwisów społecznościowych w odniesieniu do działań e-marketingowych.
  • Korzyści płynące z istnienia społeczności.
  • Główne narzędzia budowania e-społeczności.
  • Znaczenie mediów społecznościowych w działaniach marketingowych i PR.
  • Social Ecommerce.
  • Praktyczne wykorzystanie social media w promocji e-sklepów.
  • Najpopularniejsze narzędzia i sposoby ich wykorzystania w budowaniu społeczności wokół e-sklepu.
  • Zarządzanie reputacją i opiniami o marce w mediach społecznościowych.
  • Mierzenie skuteczności działań w social mediach.

TRENER

 



Powrót do listy