PobierzFlash

Oferta szkoleniowa - Obsługa klienta internetowego

Celem szkolenia jest:

  • przedstawienie profilu polskiego e-klienta,
  • poznanie tajników związanych z obsługą klienta,
  • przedstawienie metod komunikacji międzyludzkiej i jej znaczenia podczas obsługi klienta,
  • poznanie narzędzi do skutecznej komunikacji z klientem,
  • zdobycie umiejętności budowania relacji i lojalności z klientem,
  • zapoznanie się z praktycznymi wskazówkami w codziennej pracy z klientem internetowym,
  • poznanie najważniejszych elementów tworzenia serwisu internetowego,
  • zapoznanie się z podstawowymi prawami rządzącymi się rynkiem internetowym w Polsce.

Efekty szkolenia:

  • umiejętność tworzenia użytecznego serwisu internetowego,
  • umiejętność budowania formularzy i redagowania tekstów w Internecie jako budowanie relacji z klientami od momentu ich pierwszego kontaktu ze stroną internetową,
  • umiejętność tworzenia dobrego newslettera jako podstawowego narzędzia do skutecznej komunikacji z klientem,
  • skuteczne budowanie lojalności klienta,
  • zapoznanie się z podstawami prawa internetowego.

Do udziału w szkoleniach zapraszamy zarówno początkujących e-przedsiębiorców, którzy stawiają swoje pierwsze kroki w przygodzie z e-biznesem (pierwsza strona internetowa, pierwszy sklep internetowy), jak również do bardziej doświadczonych e-przedsiębiorców, którzy pierwsze kroki mają już za sobą (prowadzą już własny sklep internetowy lub posiadają własną wizytówkę w Internecie) i chcieliby dowiedzieć się więcej na temat skutecznej obsługi i komunikacji z klientem internetowym.

Zakres szkolenia:

  • definicja klienta,
  • typy osobowości człowieka według Hipokratesa,
  • typologia klientów według Junga,
  • elementy komunikacji międzyludzkiej oraz zasady komunikowania się,
  • profil polskiego e-klienta,
  • podstawowe prawa w polskim Internecie,
  • użyteczność witryn internetowych,
  • projektowanie serwisów pod względem użyteczności,
  • tworzenie i projektowanie formularzy na stronie internetowej,
  • redagowanie tekstów w Internecie,
  • newsletter jako podstawowa i najważniejsza metoda komunikacji z klientem,
  • informacje nt. lojalności klienta,
  • kluczowe elementy budujące lojalność klienta,
  • profesjonalna i skuteczna obsługa klienta,
  • zwroty towarów i komentarze o produktach w e-sklepach,
  • narzędzia do skutecznej obsługi klientów,
  • główne aspekty telefonicznej rozmowy z klientem,
  • fakty i liczby dotyczące e-sklepów w Polsce (liczba klientów, zamówienia, płatności, formy dostawy).

TRENER



Powrót do listy