PobierzFlash

Oferta szkoleniowa - Merchandising - metody prezentacji towarów w sklepach internetowych

Celem szkolenia jest:

  • zdobycie wiedzy przez uczestników na temat prezentacji i promocji produktów w sklepach internetowych,
  • zdobycie umiejętności porównania tradycyjnych i wirtualnych metod prezentacji towarów oraz analizowania możliwości przeniesienia tych pierwszych do Internetu,
  • ukazanie skuteczności popularnych metod prezentacji towarów w Internecie,
  • optymalizacja działań podejmowanych przez uczestników szkolenia ukierunkowanych na promocję towarów,
  • wskazanie uczestnikom możliwych do zagospodarowania, a obecnie nie wykorzystywanych, pól i metod promocji towarów w ramach własnego sklepu internetowego.

Efekty szkolenia:

  • umiejętność samodzielnej optymalizacji prezentacji i opisu towarów,
  • znajomość zasad przyciągania uwagi klienta skuteczną grafiką reklamową,
  • znajomość zagadnień dotyczących rekomendacji behawioralnej,
  • umiejętność omijania trudności w prezentacji towarów związanych z ograniczeniami medium jakim jest Internet.

Do udziału w szkoleniach zapraszamy:

  • osoby posiadające doświadczenie w handlu tradycyjnym, a chcące rozpocząć sprzedaż w Internecie oraz osoby posiadające już sklep internetowy i chcące zwiększyć efektywność sprzedaży.

Zakres szkolenia:

  • omówienie możliwości wykorzystania mechanizmów promocyjnych stosowanych w handlu tradycyjnym w sprzedaży online (za i przeciw),
  • omówienie skuteczności mechanizmów prezentacji produktów w sklepach internetowych (galerie, wideo, parametryzacja, skuteczny opis towaru, opinie itd.),
  • mechanizmy promocji produktów w sklepach internetowych (skuteczne wykorzystywanie okazji, pułapki przy tworzeniu grafik, nienachalne „podsuwanie” klientowi propozycji itd.),
  • optymalizacja działań promocyjnych wewnątrz sklepu internetowego,
  • rekomendacje behawioralne:
               • omówienie istniejących możliwości i rozwiązań dostępnych na rynku,
               • prezentacja perspektyw związanych z personalizacją treści i bardziej skutecznym targetowaniem oferty,
  • analiza przypadków sprzedaży „trudnych” produktów na przykładzie branży odzieżowej – sugestia rozwiązań istniejących problemów,
  • dobre zwyczaje w automatycznej komunikacji z klientem na poziomie sklepu internetowego,
  • obecne trendy w promocji produktów na przykładzie sklepów na Facebooku.

TRENER

 



Powrót do listy