PobierzFlash

Oferta szkoleniowa - Efektywna komunikacja w e-biznesie: mailing, zarządzanie serwisami, komunikatory

Celem szkolenia jest:

  • Przygotowanie uczestników do kompleksowej obsługi klienta przez Internet.
  • Zapoznanie uczestników z narzędziami używanymi do komunikacji internetowej.
  • Nauka budowania pozytywnego wizerunku firmy poprzez komunikację wewnętrzną i zewnętrzną.
  • Pokazanie zagrożeń związanych z komunikacją online.
  • Pokazanie case-study firm, które zbudowały swoją potęgę na komunikacji poprzez Internet.


Efekty szkolenia:

  • Uczestnicy będą w stanie kompetentnie obsłużyć klienta poprzez kanał online.
  • Zdobędą wiedzę jak zwiększać sprzedaż poprzez kompleksową obsługę klienta.
  • Nauczą się korzystać z komunikatorów i systemów mailingowych.
  • Opracują strategię firmy w zakresie efektywnej komunikacji z klientem.


Do udziału w szkoleniach zapraszamy:

  • osoby zajmujące się komunikacją z klientami,
  • kierownicy działów obsługi klienta,
  • przedsiębiorców z branży e-commerce,
  • osoby zainteresowane obniżeniem kosztów obsługi klienta,
  • specjalistów ds. komunikacji,
  • osoby zainteresowane narzędziami komunikacji online.


Zakres szkolenia:

  • Podstawowe informacje nt. komunikacji i jej form,
  • Negocjacje jako rozwinięcie komunikacji z klientami,
  • Zagrożenia jakie pojawiają się w kontaktach z klientami,
  • Jak sobie radzić z „trudnym klientem”,
  • Jak prowadzić komunikację mailową,
  • Jak wykorzystywać mailing w utrzymywaniu klienta i zdobywaniu nowych,
  • Jak zbudować skuteczną wiadomość e-mail,
  • Wykorzystanie narzędzi mailingowych na przykładzie – freebot.pl,
  • Co powinno znaleźć się na stronie WWW, aby ułatwić pracę działu obsługi klienta,
  • Jak budować wizerunek firmy poprzez stronę WWW,
  • Przegląd popularnych komunikatorów,
  • Jak wykorzystać komunikator do usprawnienia komunikacji wewnętrznej,
  • Jak zaoszczędzić na komunikacji wykorzystując komunikatory internetowe,
  • Case study firm wykorzystujących internetowe narzędzia komunikacji,
  • Budowa strategii komunikacji w firmach uczestników szkolenia.

TRENER



Powrót do listy