Wróć do strony głównej
Pobierz
Flash
Strona główna
O projekcie
Oferta szkoleniowa
Nasi trenerzy
Patroni
Dokumenty do pobrania
Kontakt z nami
Tematy szkoleń
Harmonogram szkoleń
Adresaci szkoleń
Koszty szkoleń
Zapisz się na szkolenia
Oferta szkoleniowa - Efektywna komunikacja w e-biznesie: mailing, zarządzanie serwisami, komunikatory
Celem szkolenia jest:
Przygotowanie uczestników do kompleksowej obsługi klienta przez Internet.
Zapoznanie uczestników z narzędziami używanymi do komunikacji internetowej.
Nauka budowania pozytywnego wizerunku firmy poprzez komunikację wewnętrzną i zewnętrzną.
Pokazanie zagrożeń związanych z komunikacją online.
Pokazanie case-study firm, które zbudowały swoją potęgę na komunikacji poprzez Internet.
Efekty szkolenia:
Uczestnicy będą w stanie kompetentnie obsłużyć klienta poprzez kanał online.
Zdobędą wiedzę jak zwiększać sprzedaż poprzez kompleksową obsługę klienta.
Nauczą się korzystać z komunikatorów i systemów mailingowych.
Opracują strategię firmy w zakresie efektywnej komunikacji z klientem.
Do udziału w szkoleniach zapraszamy:
osoby zajmujące się komunikacją z klientami,
kierownicy działów obsługi klienta,
przedsiębiorców z branży e-commerce,
osoby zainteresowane obniżeniem kosztów obsługi klienta,
specjalistów ds. komunikacji,
osoby zainteresowane narzędziami komunikacji online.
Zakres szkolenia:
Podstawowe informacje nt. komunikacji i jej form,
Negocjacje jako rozwinięcie komunikacji z klientami,
Zagrożenia jakie pojawiają się w kontaktach z klientami,
Jak sobie radzić z „trudnym klientem”,
Jak prowadzić komunikację mailową,
Jak wykorzystywać mailing w utrzymywaniu klienta i zdobywaniu nowych,
Jak zbudować skuteczną wiadomość e-mail,
Wykorzystanie narzędzi mailingowych na przykładzie – freebot.pl,
Co powinno znaleźć się na stronie WWW, aby ułatwić pracę działu obsługi klienta,
Jak budować wizerunek firmy poprzez stronę WWW,
Przegląd popularnych komunikatorów,
Jak wykorzystać komunikator do usprawnienia komunikacji wewnętrznej,
Jak zaoszczędzić na komunikacji wykorzystując komunikatory internetowe,
Case study firm wykorzystujących internetowe narzędzia komunikacji,
Budowa strategii komunikacji w firmach uczestników szkolenia.
TRENER
Przemysław Marciniak
Powrót do listy