PobierzFlash

Oferta szkoleniowa

Zarządzanie e-projektami
Obsługa klienta internetowego
Efektywna komunikacja w e-biznesie: mailing, zarządzanie serwisami, komunikatory
Techniki sprzedaży w Internecie
Społeczność internetowa Web 2.0. - jej znaczenie w e-biznesie
Merchandising - metody prezentacji towarów w sklepach internetowych
Jak pogodzić e-biznes z tradycyjnymi kanałami dystrybucji?
Finansowanie rozwoju e-biznesu
Web-Usability - wpływ na skuteczność e-biznesu
Strategie rozwoju przedsiębiorstwa w oparciu o e-biznes
Rozwój i wdrożenie planu szkoleniowego w firmie

Strony: 1 

Korzyści z udziału w szkoleniach:

  • podniesienie umiejętności z zakresu zarządzania sprzedażą oraz prowadzenia działalności e-commerce w Internecie,
  • zdobycie wiedzy niezbędnej do prowadzenia działalności internetowej,
  • zwiększenie motywacji do ciągłego doskonalenia i aktualizacji wiedzy na temat e-biznesu,
  • obniżenie niepewności przedsiębiorców przed rozpoczęciem działalności internetowej,
  • wyposażenie kadry menadżerskiej w kompetencje zarządzania przedsiębiorstwem prowadzącym e-biznes.